Sunday, June 9, 2013

BBplus Collagen


Zaman sekarang ni ramai yang menggunakan kolagen untuk kecantikan. Kekurangan kolagen menyebabkan proses penuaan lebih cepat berlaku dan menyebabkan kedutan pada kulit. Kolagen juga penting untuk sendi dengan berfungsi sebagai kusyen untuk mengurangkan bebanan terhadap sistem struktur badan.


Dengan ini saya memperkenalkan BBplus collagenBB Plus diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi. Ramuan yang terdapat dalam kolagen ini ialah  kolagen ikan terhidrolisis, ekstrak biji anggur, Vitamin C, jus bunga roselle, jus buah blackcurrant, serat epal, dan inulin. Jus blackcurrent, estrak biji anggur, vitamin C dan jus roselle membantu dalam perlindungan antioksida tambahan. Manakala serat epal dan inulin dapat meningkatkan kualiti kulit.



CARA PENGAMBILAN
Campurkan 1 paket BB Plus ke dalam 150ml air bersuhu bilik. Elakkan daripada menggunakan air panas. Kacau dan sedia diminum. Pengambilan terbaik adalah sebelum makan ataupun sebelum tidur.


**Sesuai untuk pesakit diabetes. Warna, rasa dan tekstur produk dalam setiap kelompok mungkin berlainan disebabkan oleh ramuan asli yang digunakan.   

7 Hasil Kulit Cantik
1. Kulit wajah berseri dan cerah
2. Kulit lebih anjal dan tegang
3. Kulit lebih halus dan gebu
4. Kulit lebih lembab  
5. Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
6. Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
7. Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari



**Untuk keterangan lebih lanjut atau pek percubaan boleh hubungi kami. 

0 comments: