Monday, June 10, 2013

Pil Herba Maharani

Ramai wanita di luar sana yang alami masalah dalaman seperti keletihan, kelesuan, haid tidak teratur, kurang nafsu dan bermacam-macam lagi. Antara faktor yang menyebabkan terjadi nya masalah dalaman itu adalah kurang nya vitamin tambahan dalam badan. seperti yang diketahui umum, banyak supplement tambahan yang dijual di farmasi tapi harga yang agak mahal menyebabkan tidak ramai membeli bahan-bahan tambahan tersebut.


Di sini saya ingin memperkenalkan Beijing Te Zhi Bai Feng Wan atau pil herba maharani. Maharani dapat membantu mengekalkan keremajaan dan kecantikan, melewatkan penuaan dan menjaga kesihatan. Maharani berasal dari dinasti Ming. Dipanggil Maharani sebab zaman dahulu digunakan oleh maharani di istana dan mengandungi lebih 20 jenis herba tradisional yang berharga. 


BAHAN UTAMA :

Pati ayam hitam, Concha Ostrea Gigas, Cornu Cervus Nippon, Radix Astragalus Membranaceus, Radix Panax Ginseng, Rhizoma Cyperus Rotundus, Radix Angelica Sinensis, Radix Paeonia Lactiflora, Radix Rehmannia Glutinosa, Rhizoma Ligusticum Chuanxiong, Radix Salvia Miltiorrhiza, Rhizoma Dioscorea Opposita dan Radix Giycyrrhiza Uralensis


KEBERKESANAN :

** Menambahkan tenaga dan darah, menyelaras kitaran haid dan mengawal keputihan.
**Melegakan ketidakselesaan kitaran haid dan putus haid.
**Menyelaras rembesan endokrin dan sistem pembiakan wanita.
**Menguatkan tenaga dan stamina.


ISI KANDUNGAN :

Setiap kotak mengandungi 6 bekas istimewa. Setiap satu bekas mempunyai 50 biji herba kecil berwarna hitam. 

IMPLIKASI DAN GOLONGAN SESUAI :

Adakah badan akan menjadi panas? Tidak. Disyorkan untuk kerap meminum air masak untuk membantu penyerapan herba. Lelaki dan perempuan sesuai.

CARA PENGAMBILAN : 

Diambil 1 bekas setiap hari, bermakna 50 biji untuk satu hari. Diambil bersama air suam. Sangat baik jika diambil sehari selepas hari terakhir period. **untuk permulaan boleh diambil 25 biji pagi dan 25 biji malam.

***Perhatian :
  • Ibu mengandung dilarang mengambil.
  • Dilarang mengambil makanan yang mentah dan sejuk dalam tempoh pengambilan ubat.
  • Tidak sesuai diambil ketika selsema.
  • Mereka yang mengalami haid berlebihan harus merujuk kepada doktor.

Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada kami. Hubungi wani dan rahman untuk pek percubaan.

0 comments: