Friday, July 12, 2013

Keterujaan Customer

Salam ramadhan buat semua yang membaca blog wanirahman.. Tak sangka da 3 hari kita berpuasa ya.. Alhamdulillah rezeki di bulan puasa ni lebih sikit.. Semalam kami hantar barang pada ahli baru yang nak cuba produk terbaik di pasaran ni.. Beliau bernama kak Azah.. Beliau sangat teruja nak mencuba BBplus collagen.. 

proses penghantaran
Sebelum mencuba BBplus, setiap bulan beliau akan membeli banyak supplement dan vitamin untuk kesihatan badan.. Faktor kerja yang menuntut beliau untuk sentiasa berdiri dan membuat penerangan pada pelanggan menyebabkan beliau kurang tenaga dan mengalami sakit ataupun sengal di bahagian sendi..

Kak Azah bersama BBplus

Kami cadangkan pada beliau untuk minum BBplus collagen setiap hari tanpa penggunaan vitamin atau supplement yang dibeli sebelum ini dalam masa beberapa hari.. Post yang akan datang kami akan letakkan testimoni dari kak Azah yang pertama kali mendapat khasiat dari meminum BBplus collagen..

Apa tunggu lagi? Jangan ragu untuk mencuba collagen terbaik ini sekarang.. Boleh wassap / wechat / kakao / message jika ada sebarang pertanyaan.. Call pon diterima jangan risau..Tempahlah sekarang untuk alami perbezaan yang sangat memuaskan..

0 comments: